Bezpieczne zakupy on-line
W naszym sklepie przykładamy dużą wagę do właściwej realizacji zamówień składanych elektronicznie. Zależy nam, aby produkty docierały do Państwa szybko i bezpiecznie. Dlatego wdrożyliśmy mechanizmy pozwalające na kontrolę całego procesu przyjmowania, przygotowywania i wysyłki Państwa zamówień.
Oto 9 kroków „od zamówienia do doręczenia”:
1. ZAMÓWIENIE - zamówienia składane w naszym sklepie Ms70.pl potwierdzane są w ostatnim etapie procesu zakupowego czyli po kliknięciu przez Państwa przycisku „potwierdzam zakup”. Wówczas, wybrane przez Państwa produkty są rezerwowane w zadeklarowanych w zamówieniu ilościach.
2. PŁATNOŚĆ - po opłaceniu zamówienia lub wybraniu opcji „za pobraniem” i weryfikacji przez naszego pracownika dostajecie Państwo informację mailową, że zamówienie zostało przekazywane do pakowania i weszło w fazę kompletacji. Odbywa się to zwykle w ciągu 24 godzin od złożenia zamówienia.
Dla Państwa wygody udostępniliśmy wiele popularnych metod płatności takich jak: przelew tradycyjny, przelew natychmiastowy, Blik, PayU lub PayPal. Wszystkie metody poza PayPal są dla Państwa bezpłatne. W przypadku płatności PayPal pobieramy prowizję w wysokości 3%. Dla większości produktów realizujemy także formę płatności „za pobraniem”.
3. BEZPIECZEŃSTWO - proces pakowania odbywa się pod nadzorem kamer, tak aby każdy jego element był możliwy do odtworzenia w przypadku jakichkolwiek wątpliwości. | ![]() |
4. WERYFIKACJA - produkty z zamówienia weryfikowane są po unikatowym numerze (symbolu) widocznym na zamówieniu i na produkcie. Wymagane jest systemowe potwierdzenie zgodności owych numerów, aby produkty mogły być dalej konfekcjonowane.
5. PAKOWANIE - przykładamy dużą wagę do tego, aby przygotowywane przez nas przesyłki były bezpieczne podczas transportu i docierały do Państwa rąk w idealnym stanie. Aby temu sprostać każdy produkt, w zależności od specyfiki, jest pieczołowicie owijany folią bąbelkową lub folią stretch, usztywniany tekturą lub okładany torebkami powietrznymi oraz pakowany w karton lub kopertę bąbelkową.
6. DOKUMENTACJA - do każdego zamówienia dołączany jest dowód zakupu potwierdzający transakcję. Jest to faktura Vat, faktura marża lub paragon imienny.
7. ADRESOWANIE - po zakończeniu pakowania na wierzchu przesyłki naklejana jest etykieta adresowa przygotowana na podstawie danych podanych przez Państwa w zamówieniu. Każda przesyłka ma swój unikalny numer, który pozwala śledzić jej drogę od naszego sklepu do miejsca przeznaczenia.
8. WYSYŁKA - tak przygotowane przesyłki oczekują na kurierów firm kurierskich współpracujących z naszym sklepem. Są to: InPost (także Paczkomaty), DPD, UPS lub Poczta Polska. Przesyłki skanowane są przez kurierów w momencie ich odbioru. Informację o numerze przesyłki oraz link do jej śledzenia przesyłamy do Państwa drogą mailową niezwłocznie po zakończeniu odprawy przesyłek.
9. CZAS REALIZACJI - przesyłki kurierskie dostarczane są zwykle w ciągu 24 godzin od nadania. Paczki pocztowe to zwykle 2-3 dni robocze od momentu nadania.


Wiemy, że szybka i bezbłędna realizacja zamówienia to element decydujący o satysfakcji z zakupów „na odległość”. Mamy nadzieję, że podjęte przez nas kroki pozwolą Państwu cieszyć się nabytymi w naszym sklepie produktami i przyczynią się do rozwijania kolekcjonerskiej pasji.