Płatności
Czas i metody płatności
1. Czas na płatność za zamówienie
Naszym celem jest stworzenie jak najszerszej oferty komplementarnych względem siebie produktów kolekcjonerskich i inwestycyjnych. Z uwagi na ich różny charakter i dostępność obowiązuje różny czas na opłacenie zamówienia. Zwracamy Państwa uwagę, że czas na opłacenie zamówienia wynosi:
- dla produktów inwestycyjnych (złoto i srebro inwestycyjne) – których cena zmienia się i jest zależna od wahań na rynkach finansowych, na które nie mamy wpływu - 24 godziny (1 dzień roboczy) od momentu złożenia zamówienia. Po tym czasie zamówienie zostanie anulowane. Jeżeli byliby Państwo nadal zainteresowani nabyciem produktów inwestycyjnych konieczne będzie złożenie ponownego zamówienia z aktualnymi cenami. Wówczas cała procedura odbioru i opłaty za zamówienie rozpoczyna się od nowa.
Podany powyżej czas dotyczy także zamówień, których czas realizacji jest dłuższy niż 24 godziny. Czas realizacji tych zamówień jest zależny od dostępności poszczególnych produktów i podany jest w karcie każdego produktu.
- dla produktów kolekcjonerskich takich jak: znaczki, monety historyczne, akcesoria i inne – 7 dni roboczych. Zamówienia nieopłacone w tym czasie zostaną anulowane. W przypadku chęci ponownego ich zakupu konieczne będzie złożenie kolejnego zamówienia.
Powyższy czas obowiązuje niezależnie od metody płatności jaką Państwo wybiorą.
2. Metody płatności
W naszym sklepie internetowym udostępniamy kilka sposobów płatności za zamówienie. Liczymy, że dzięki temu każdy z Państwa znajdzie satysfakcjonującą i zaufaną metodę.
Aktualne metody płatności:
- gotówka lub płatność kartą – przy odbiorze osobistym;
- przelew bankowy standardowy;
- przelew natychmiastowy (Blue Media)
- przelew PayU
- płatność BLIK
- przelew PayPal (dodatkowo płatne).
Powyższe metody płatności dostępne są dla każdej transakcji, niezależnie od rodzaju zakupionych produktów.
Gotówka lub płatność kartą przy odbiorze osobistym
Gdy Państwa zamówienie będzie gotowe do odbioru, zostaną Państwo powiadomieni mailowo o możliwości jego odebrania.
W sklepie stacjonarnym, przy odbiorze osobistym istnieje możliwość zapłaty gotówką, kartą płatniczą i BLIK-iem. Przed odbiorem uprzejmie prosimy o przygotowanie numeru zamówienia.
Czas na opłacenie i odbiór zamówienia, w zależności od rodzaju produktów to:
- 7 dni roboczych dla produktów kolekcjonerskich,
- 24 godziny dla produktów inwestycyjnych (złote i srebrne monety i sztabki) dostępnych „od ręki”.
Dla produktów inwestycyjnych z wydłużonym czasem realizacji – czas na opłacenie zamówienia to 24 godziny od złożenia zamówienia. Po opłaceniu zamówienie przechodzi do fazy realizacji. Czas realizacji jest różny i podany jest przy każdym produkcie. Kiedy zamówiony produkt będzie już dostępny zapraszamy po odbiór do naszego sklepu stacjonarnego w ciągu 5 dni roboczych.
Czekamy na Państwa od poniedziałku do piątku w godzinach 8.30-16.00.
Adres sklepu stacjonarnego:
Ms70 sklep kolekcjonerski
Ul. Powstańców Śląskich 124 pawilon 1
01-466 Warszawa-Bemowo
Przelew bankowy standardowy
Wybierając tą formę płatności, po zakończeniu składania zamówienia niezbędne będzie zalogowanie się do banku i w poleceniu przelewu ręczne wpisanie numeru naszego rachunku bankowego, kwoty przelewu oraz tytułu. Uprzejmie prosimy, aby w tytule przelewu podać numer zamówienia, widoczny na potwierdzeniu, które przesyłane jest automatycznie na podany w zamówieniu adres mailowy
Z uwagi na to, że banki mają różne godziny księgowania przelewów, możliwe jest przesłanie potwierdzenia przelewu celem utrzymania rezerwacji. Potwierdzenia prosimy przesyłać na adres mailowy: ms70@ms70.pl
Dane do przelewu:
Ms70 Sp. z o.o.
ul. Lazurowa 159 lok 21
01-479 Warszawa
522 296 60 59
Bank:
Bank Handlowy w Warszawie S.A.
ul. Senatorska 16
00-923 Warszawa
Numery kont:
PLN: 19 1030 0019 0109 8530 0029 9317
EUR: PL 84 1030 0019 0109 7860 1005 8625
USD: PL 13 1030 0019 0108 4006 3150 0861
GBP: PL 82 1030 0019 0108 2606 0141 2166
BIC/SWIFT: CITIPLPX
Szybkie przelewy
Szybkie przelewy to nasz preferowany sposób rozliczania transakcji. Jest prosty, a środki przekazywane są w kilka minut. Nie ma więc obawy o przekroczenie terminu płatności i anulowanie zamówienia. Dla Państwa wygody płatności natychmiastowe są bezpłatne i nie jest naliczana żadna dodatkowa prowizja za jego wykonanie (z wyjątkiem PayPal). Spośród gamy szybkich przelewów oferujemy:
- przelew natychmiastowy przez bank
Wybierając ta formę płatności zostaniecie Państwo przekierowani bezpośrednio na stronę Waszego banku. Po zalogowaniu, dane takie jak numer konta do przelewu, kwota i tytuł przelewu zostaną uzupełnione automatycznie. Operatorem transakcji jest Blue Media, która udostępnia połączenie ze wszystkimi bankami obecnych na polskim rynku.
- BLIK
BLIK to jedna z najnowszych form płatności na rynku. Jest szybka i wygodna. Aby dokonać zapłaty z jej użyciem wystarczy kod wygenerowany w aplikacji bankowej wpisać do formularza płatności i następnie zaakceptować i potwierdzić płatność w aplikacji na smartfonie.
- PayU
Przez system PayU można użyć płatności BLIK-iem, ale także kartą kredytową i kartą debetową. W przypadku płatności kartą należy w formularzu płatności podać numer karty, datę ważności i kod CVV.
- PayPal
To także jedna z form szybkiej płatności. Tu przekazanie środków obywa się dzięki identyfikacji adresem mailowym. Przelewy PayPal nie są jednak darmowe. Pobierana jest przez operatora prowizja w wysokości 3% od wartości transakcji.
Płatność „za pobraniem”
Płatność za pobraniem czyli w momencie odbioru paczki od kuriera możliwa jest tylko dla produktów kolekcjonerskich i srebrnych inwestycyjnych. Aby skorzystać z tej opcji prosimy zaznaczyć ją w koszyku zakupowym przy określeniu sposobu wysyłki. W przypadku "pobrania" przesyłka przekazywana jest do fazy realizacji niezwłocznie i często nadawana jest jeszcze tego samego dnia.
W przypadku złotych produktów inwestycyjnych nie ma możliwości wysyłki za pobraniem.
Gdyby mieli Państwo jakiekolwiek pytania lub wystąpiłaby trudność w realizacji wybranej metody płatności uprzejmie prosimy o kontakt ze sklepem. Nasi pracownicy chętnie doradzą i pomogą Państwu w realizacji transakcji.
tel.: 508-535-505
e-mail: ms70@ms70.pl
Życzymy udanych zakupów!